Τα σνακ της …ξαπλώστρας!

Τα σνακ της …ξαπλώστρας!

Δημοσιεύσεις
Τα σνακ της …ξαπλώστρας!

Το καλοκαίρι έχει μπεί πλέον για τα καλά, οι θερμοκρασίες έχουν ανέβει, το λευκό του δέρματος έχει αρχίσει να υποχωρεί! Και κάπου εδώ έρχεται η ξαπλώστρα… για την οποία ‘πάλεψες’ και το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλεις να την κρατήσεις για κάμποσες ώρες. Τι θα φάς και τι θα πιέις όμως για αυτές τις ώρες?!

Όσο και να λές ότι δεν θα κάνεις κατάχρηση, η έκθεση στον ήλιο καταρχήν θα σου δημιουργήσει αίσθημα δίψας. Το οποίο εκτός του καφέ θα μπορούσαν να στο ικανοποιήσουν το άφθονο νερό, φρέσκοι χυμοί φρούτων (δεν εννοώ τα smoothies..) ή και κάποιο πράσινο τσαί χωρίς ζάχαρη! Η σωστή ενυδάτωση είναι σημαντική ώστε να μπορείς να απολαύσεις την παραμονή στην παραλία χωρίς πονοκεφάλους ή κούραση. Εδώ να πρόσθέσουμε ότι καλό θα ήταν να έχει προηγηθεί ένα ελαφρύ γεύμα (πρωινό) πριν την παραλία για να μπορέσουμε να έλεγξουμε καλύτερα την πείνα μας!

Εαν τώρα η παραμονή ξεπερνά τις 2-3 ώρες και το στομαχάκι αρχίζει και ζητάει φαγητό, μιά λύση έιναι να έχεις προνοήσει και να έχεις έτοιμα κάποια σνακ από το σπίτι. Φρούτα φρέσκα, κριτσίνια, κρακεράκια, ρυζογκοφρέτες, μπάρες δημητριακών, αποξηραμένα φρούτα (μύρτιλο, cranberries, σταφίδες) και ξηρούς καρπούς. Γιατί όχι κάποια σπιτική πίτα, χορτόπιτα, τυρόπιτα ή και στικς λαχανικών…τα οποία σε αντίθεση με τα κομμένα φρούτα δεν μαυρίζουν!

Για αυτούς που αφιερώνουν περίσσοτερο χρόνο στην προετοιμασία και έχουν και ψυγειάκι παραλίας σωστές επιλογές είναι και αραβική πίτα ή ψωμάκια με τυρί κρέμα και σολωμό ή γαλοπούλα ή ακόμα και γιαούρτι με φρούτα!

Αν τώρα έιμαστε από αυτούς που δεν έκαναν τίποτα και απλά ξυπνησαν και πηγαν παραλία, τότε πολύ νερό το βασικότερο! Aποφέυγουμε λουκουμάδες, club sandwich και προτιμάμε φρουτοσαλάτες, smoothies (για μικρό γέυμα!), τόστ ή έναν μικρό ντάκο!

Τόση δουλειά κάναμε όλο το χειμώνα για αυτές τις εμφανίσεις της παραλίας…ας μην το χαλάσουμε τώρα που φτάσαμε! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Scroll to top of the content